Bilo je samo pitanje dana, a i on je stigao u četvrtak. Kao što se
očekivalo, Facebook je objavio da s odabranom grupom oglašivača kreću u
prikazivanje video reklama, koje su počeli testirati u decembru. Kao
novi veliki izvor prihoda, premium oglasi su dizajnirani za oglašivače
koji žele doći do ogromnog broja ljudi.
Svaka reklama koja traje
15 sekundi počet će se prikazivati bez zvuka, a ako korisnik nastavi
skrolati kroz feed, reklama se zaustavlja. Klikom na reklamu prikazat će
se preko cijelog ekrana i počet će se prikazivati zvuk.
Korisnici mogu očekivati da će u sljedećih mjeseci
viđati ove oglase. Iz Facebooka navode da se oglasi kupuju i gledanost
im se mjeri kao na televiziji. Nielsen je tvrtka koja će mjeriti
gledanost po kojoj će oglašivači plaćati Facebooku. Iz najveće društvene
mreže kažu da kreću polako te će pratiti kako ljudi reagiraju na
oglase.
Home
»
»Unlabelled
» (WEBInfo) Naše profile odsad će popunjavati i video reklame
nedjelja, 16. ožujka 2014.
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
0 komentari:
Objavi komentar