.jpg)
Plastični dodaci sive boje dodati su donjoj ivici branika i okvirima točkova.
.jpg)
Zadnji dio krase LED svjetla C oblika i zaobljena vrata gepeka sa veoma visokom donjom ivicom. Bokovi vozila oblikovani su oštrim linijama i veoma su naglašeni.
Iako izgled koncepta neće osvojiti srca svih ljudi, kabina je zamišljena kao sportsko i minimalističko okruženje. Hyundai je želio da istakne sportski upravljač nepravilnog oblika, multimedijalni centar koji je izdvojen iz konzole kao i potpuno digitalnu instrument tablu.
Koncept Intrado također najavljuje i nove tehnologije koje Hyundai razvija kako bi postigao super-laku konstrukciju budućih modela.
Zamišljeno je da će energija za pogon ovog koncepta dolaziti iz gorivne ćelije koja je manja i efikasnija od one predstavljene za model ix35 Fuel Cell.
Drugi interesantan automobil koji je predstavljen ženevskoj publici je koncept PassoCorto. Ova dizajnerska studija nastala je u saradnji sa italijanskim Istituto Europeo di Design (IED).
Dizajn automobila potpisuje tim od 16 studenata ovog instituta koji su od Hyundaija dobili zadatak da kreiraju mali sportski dvosjed sa centralno postavljenim motorom.
Prema riječima ljudi iz Hyundaijevog evropskog dizajnerskog centra, oblikovanje ovog vozila povereno je institutu iz Torina jer je zamišljeno da koncept predstavlja posvetu italijanskom automobilskom dizajnu.
PassoCorto (što na italijanskom jeziku znači "kratko međuosovinsko rastojanje"), dugačak je 4.100 mm, širok 1.800 mm i visok 1.160 mm, dok razmak između prednje i zadnje osovine iznosi 2.450 mm. Karoserija je izrađena od ugljeničnih vlakana, tako da je auto težak svega 840 kg.
Koncepcijski, studija PassoCorto ima dosta dodirnih tačaka sa Alfa Romeom 4C (dimenzije, masu, poziciju motora...), a predviđeno je da automobil pogon dobija od 1.6 litarskog četvorocilindričnog twin-turbo motora sa oko 270 ks.
0 komentari:
Objavi komentar