Studija koja je istraživala koje mobilne brendove polovi vole došla je do rezultata koji nisu previše začuđujući.
Istraživanje koje je sponzorisala kompanija KS Mobile posmatralo je,
između ostalog, i da li postoje određene preferense kada su polovi u
pitanju.
Skoro 45 odsto ispitanih žena izjavilo je da je
proizvođač njihovih omiljenih smartfona Apple koji je bio dominantan u
svakom regionu AMerike.
Jedino područje gde kompanija nije bila
superiorna bila je specifična starosna grupa žena (40 – 49 godina
starosti) unutar koje su se pripadnice lepšeg pola odlučivale za
Samsung, njih 36 odsto.
Kada su muškarci u pitanju, priča je
drugačija – oni vole Samsung, tačnije Galaxy naspram iPhonea iako u
pitanju nisu tako veliki brojevi kao kod žena. Jedino su muškarci
starosti između 50 i 59 godina bili spremniji da budu viđeni sa iPhoneom
u svojim rukama.
Nije veliko iznenađenje da listom dominiraju
dva brenda, međutim, jedan statistički podatak mogao bi da ulije nadu
ostalima – 25 odsto od 1.000 ispitanih osoba izjavilo je da nemaju
omiljenu marku smartfona. Tačnije 27.3 odsto muškaraca i 23.7 žena.
U pitanju je veliko tržište koje još nije pokoreno i tu leži nada za
ostale proizvođače, pogotovo ako se u obzir uzme podatak da je svega 3
odsto ispitanih reklo da je Nokia njihov omiljeni brend, 2 odsto se
odlučilo za BlackBerry a Microsoft je omiljeni brend za svega 1 odsto
ispitanih osoba.
Home
»
»Unlabelled
» (WEBInfo) Studija kaže da žene vole Apple, a muškarci Samsung
srijeda, 26. veljače 2014.
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
0 komentari:
Objavi komentar