utorak, 25. veljače 2014.

Povlačenje Flappy Birda genijalan je marketinški potez s kojim je u kratko vrijeme uveliko povećan broj korisnika ove igre kojima se i dalje prikazuju oglasi
Krajem prošlog nedjelje Dong Nguyen šokirao je milione fanova zarazne igre Flappy Bird kada je najavio njeno povlačenje iz App Storea i Googlea Play. S obzirom da je ovaj sve do nedavno potpuno nepoznat developer iz Vijetnama na Flappy Birdu zaradio veliki novac (spominju se cifre od oko 50 hiljada dolara dnevno te na Forbesu vjeruju da je on do sada okrenuo milion ili dva dolara), mnogi su ljubitelji ove igre postavili pitanje zašto se Nguyen odriče ovako velike zarade, a mnogima je bilo čudno što prošlog nedjelje nije ponudio neki konkretan razlog zbog kojeg se odlučio na ovaj potez te je na Twitteru samo napisao kako više ne može izdržati pritisak (naknadno je novinarima rekao kako je igru povukao iz trgovina aplikacija jer su ljudi postali previše ovisni).

Zanimljivo je da on tada nije dao nikakve informacije vezane uz korisnike koji su već skinuli ovu igru na svoje mobilne uređaje te nije bilo informacije hoće li oni i dalje moći nastaviti igrati Flappy Bird. Zbog toga je, nakon subotnje najave povlačenja ove igre iz App Storea i Googlea Play, nastala prava histerija uplašenih korisnika na društvenim mrežama – brojni korisnici pametnih telefona koji do tada nisu skinuli Flappy Bird ipak su na kraju odlučili downloadati ovu igru prije nego bude prekasno te se broj korisnika ove igre konstantno povećavao.
Ono na što upozoravaju na Cnetu jest da Dong Nguyen nije povukao reklame koje se prikazuju u Flappy Birdu tako da on i dalje zarađuje veliki novac od prikazivanja reklama na milionima mobilnih uređaja širom svijeta. Iako je njegov potez povlačenja igre s trgovina aplikacija možda zaista bio potez osobe koja se ne može nositi sa svom slavom i pritiskom koji mu je donijela ova jednostavna igra, na nekim tehnološkim portalima Nguyena su prozvali marketinškim genijem koji je samo s jednim tvitom privukao brojne nove korisnike i dodatno povećao zanimanje za Flappy Birdom – sve će ovo rezultovati milionima novih minuta koje će ljudi provesti mahnito tipkajući po ekranima kako bi provukli pticu između zelenih cijevi i kojima će se za to vrijeme prikazivati reklame koje će dodatno podebljati Nguyenov račun.
'Ironično je da ova aplikacija sada vjerovatno zarađuje još više novca u odnosu na prošlu nedjelju', komentarisao je Flappy Bird Krisha Subramanian, jedan od osnivača mobilne oglašivačke mreže Mobclix.

0 komentari:

Objavi komentar