Nijemci sve češće svoju kupovinu obavljaju preko interneta. To dovodi
do promjene slike središta mnogih gradova. U njima, naime polako, ali
sigurni nestaju manje trgovine.
"Brana je otvorena. Trgovci na internetu idućih će godina klasičnim
malim trgovcima sve više uzimati kupce", predviđa Gerrit Heinemann, šef
centra eWeb-Research na Visokoj školi Niederrhein. To će osobito
pogoditi srednje velike gradove.
"Mnogi manji trgovci će morati zatvoriti svoje prodavaonice", kaže Heinemann, piše Deutsche Welle.
Stručnjaci procjenjuju da će online kupovina i iduće godine rasti, i
to deset puta više nego trgovina na malo! Očekuje se da će za nekih
desetak godina svaka četvrta kupovina biti obavljena preko interneta,
kaže Heinemann.
Neće sve gradske trgovine biti pogođene tim trendom.
"Super položaj ostaje super. Prodavaonice na osrednjoj lokaciji će
biti pod pritiskom. A u ruralnim područjima nešto se mora poduzeti",
upozorava HDE.
Heinemann je zato siguran: metropole poput Münchena, Hamburga,
Frankfurta, Kölna ili Düsseldorfa i dalje će ostati atraktivne
destinacije za šoping, a možda će čak i dobiti na važnosti. "Svi hoće na
te prvoklasne lokacije", kaže ovaj stručnjak te predviđa da će i
središta većine velikih gradova i dalje biti atraktivna.
"No, ostali će imati problema. Prije svega mali i srednji centri s
30.000 do 60.000 stanovnika doživjet će velike promjene", vjeruje
Heinemann. On procjenjuje da će ondje zarada trgovine na malo do 2023.
godine pasti za 30 posto.
Jedine koje ne osjećaju negativne posljedice šopinga na internetu za
sada su prodavaonice živežnih namirnica. Tu je udio prodaje putem
interneta znatno manji od jedan posto.
Home
»
»Unlabelled
» (WEBInfo) Sve popularnija vrsta šopinga izazvat će propast trgovina
ponedjeljak, 24. veljače 2014.
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
0 komentari:
Objavi komentar